Giginele împlineşte 1 an!

Iată că am reuşit să-mi satisfac o dambla mai veche. La fix un an după ce-au luat naştere giginelele, am domeniu .ro :D
De acum Giginelele se găsesc şi pe http://www.giginele.ro/
:D

Momentan lucrez numai pe comenzi directe, cel putin pana la sfarsitul anului.
Apoi, din Ianuarie, revin in fortza cu produse noi si unicat, cum v-am obişnuit.

Comenzile deja plasate vor fi livrate la termen. Nu mai pot onora comenzi venite după data de 15 Decembrie cu dead-line de Crăciun.

Atât deocamdată. Vă îmbrăţişez cu drag şi vă mulţumesc că aţi fost alături de mine, că m-aţi încurajat să merg mai departe şi că mi-aţi transmis din energia pozitivă de care am avut nevoie!

All the love,
Amelie


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comentarii:

d spunea...

la multi ani si ma bucur ca ai reusit :) miau

Oana spunea...

Miau de multumire :))

Unknown spunea...

La multi ani, OOOOOOOOOO!!!Si la cat mai multe ,,succesuri'':))

Oana spunea...

:))) Multumesc, Eva }{
Eu zic totusi sa vii sa ma colinzi si sa-ti dau setul ca in curand si face si el un an de cand te asteapta sa-l porti :))))
Te pupic si mi-e tare dor de tine }{

Trimiteți un comentariu