CONCURS!!!


Taaaaaa-taaaaa-taaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

După cum am promis, iată prima surpriză cu giginele :D
Concurs... sau giveaway :)

Regulile sunt simple. Postează un comentariu aici cu păreri, idei sau orice-ţi trece prin cap. Nu uita să laşi şi e-mailul (în cazul în care nu eşti logată cu un open-id).
Sâmbătă, 5 Iunie, va fi tragere la sorţi.
Premiul cel mare: Setul Fâl-Fâl :) <- The PRIZE
Plus 2 premii ce vor consta în câte un inel (fotografii zilele ce urmează).
Concursul începe azi, 24 Mai 2010 şi se termină Vineri - 4 Iunie 2010.
Cheltuielile de expediţie sunt acoperite, exceptând situaţia în care câştigătoarea se află în afara ţării :)
Multă baftă!


For the non-Romanian girls who wanna give it a try, all you have to do is leave a comment on this entry.


The shipping is free for Romania :)
Good luck!

p.s. Am rugămintea să vă lăsaţi e-mailul la adresa giginele@gmail.com , de preferat înainte de tragerea la sorţi. Cei care aveţi deja cont de blogger/open ID, vedeţi la setările de confidenţialitate ale profilului, să nu fie bifat Privat, ca să vă puteţi revendica premiul, în cazul în care sunteţi câştigători.
Fiindcă e abia primul concurs, îmi cer scuze pentru eventualele bulibăşeli, dar tragerea la sorţi va fi oricum filmată, pentru a nu exista dubii :P

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

34 comentarii:

did spunea...

nu vrei tu sa postez eu aici ce-mi trece prin cap, crede-ma :))

dar ontopic, am impresia ca nu-ti merge feed-ul la site. hmm. acum vad ca de fapt e giginele.blogspot iar eu aveam ceva .tk :-s

mda, deci n-am nimic de zis. nu particip la concurs, eu astept altceva :D si-s fff rabdatoare, nu sa grabesc creatia am tastat, bine? ci sa hello hello si sa las o cafea pt dimineata :)

diddle spunea...

deci tu ai doua siteuri? :D

Oana spunea...

Ai scris, acu participi :)))
Ceva-ul tau maine pleaca :D
Pupi

Oana spunea...

Nu, am doar 1 site, dar .tk imi forwardeaza .blogspot.com :)
Era mai simplu de tinut minte .tk

Oana spunea...

pentru feeds foloseste blogspot.com
merge si pe google reader si pe toate cele jmekerii care nu le pricep, da m-am maritat cu barbat priceput si macar el ma salveaza.
Deci avem concurenta cu nr.1 :))))

Liana spunea...

Particip si eu!!!!!!! Auzi, dar nu crezi ca era bine daca puneai o conditie pt giveaway sa ti se faca si tie un pic de reclama? Eu am sa postez despre giveaway-ul tau la mine pe blog, poate mai creste vanzarea! :)))

Oana spunea...

:))))
Multumesc }{
Inca nu pun conditii de reclama, consider ca e primul giveaway :P
De la urmatoarele, probabil. In plus ca nu are toata lumea blog:P
Vedem cum merge asta si apoi vad.
Pupi si bafta!
(Concurenta cu nr.2 - Liana)

Alexandra spunea...

As vrea si eu s aparticip...ce-mi trece acum prin cap este ca am vazut niste inele absolut superbe aici!

Oana spunea...

:)))) Eeee vezi ca n-a fost greu?
Avem si concurenta cu nr.3 :D
Multa bafta!

Oana spunea...

Alexandra - vad ca nu vrea sa-mi afiseze mailul tau. Mi-l poti trimite la giginele@gmail.com

Bildea spunea...

la mai multe concursuri de tipu asta ;)

Oana spunea...

Să fieee!
Avem şi concurenta/Concurentul cu nr.4 :D
Îmi spune că profilul tău nu este disponibil, deci am să te rog să-mi trimiţi mailul tău pe giginele@gmail.com
Multumesc si bafta multa!

irina spunea...

Asta da concurs,si inelele voastre sant arta nu gluma.Ce-mi trece prin cap e ca aveti un site fain, haios, dragalas.

Oana spunea...

Mulţumesc :)
irina este concurenta cu numărul 5.
am rugămintea să-mi trimiti un mail la giginele@gmail.com să-ţi pot salva adresa, în cazul în care câştigi.
Multă baftă!

elena spunea...

ce imi trece prin cap este ce im vremurile aceste care sunt grele si urate voi veniti cu putina un pic de bucurie pentru cine va castiga .un concurs frumos sper sa mai continue .

Oana spunea...

Multumesc pentru aprecieri, elena.
Eşti concurenta cu numărul 6.
Te rog să-mi trimiţi un mail la giginele@gmail.com să-ţi pot nota adresa de e-mail.
Multă baftă!

Admin spunea...

Guess who...I'm in, of course!
Cele mai tari giginele din lumeeee!!! Grafica de pe site mai ramane de facut 3D, nu de alta dar am ochelari acum dupa ce am vazut pisica de pe youtube :)) Super tare!!!

Oana spunea...

Hahahahahahahaha :))))
Grafica 3D inca nu am, dar speranta moare ultima.
Bine-ai venit la concurs, Cosmine!
Esti concurentul cu numarul 7 :)

Paula spunea...

oau, concurs la care nu trebuie sa faci nimic :D Doar sa te bagi! Am aflat despre concurs din blogul Lianei, si hop si eu. Ma bag pentru ca imi place premiu, doar nu asa oricum ;)

Oana spunea...

Bine-ai venit, Paula :)
Esti concurenta cu numarul 8!
Multa bafta!

Eva spunea...

Mie-mi ,,trece'' prin cap o roata intr-un terrariu, un soarecus comunus piticus lesinat de atata alergatura si semi-mort de frica sub privirile a cel putin 10 pisici balind de pofta, o Davida si o Goliata dormind intr-un nor de gaz si Goliatul salvator aproape spargand usa, si-un lant albastru intre 2 munti roz.
Iote, imi trec prin cap 3 ganduri deodata! Woaaaa, mi-am batut recordul! Poti considera ca particip de 3 ori??:))))
Am asteptat pan' la 9 ca e numaru meu norocos.
Iv.

Oana spunea...

Bine-ai venit, E-V!
(De cate ori scriu Eva imi suna-n cap Wall-e)
Ai norocosul numar 9 :))))
Multa baftaaaaaaaaaaa!
Pupici

Anonim spunea...

Frumos motto. Interesant slogan. Simpatic blog.

Oana spunea...

Multumesc, Carmen
Esti concurenta cu numarul 10 :D
Multă baftă!

Claudia spunea...

cu ce se ocupa mai exact blogul tau?succes in continuare !

Oana spunea...

Cu o prezentare de accesorii :)

Oana spunea...

Multumesc :) daca doresti sa participi la concurs, lasa-mi te rog adresa ta de mail pe giginele@gmail.com
Multa bafta!

FuDy spunea...

Particip la concurs - am sa va spun ce am in momentul asta pe birou: Boxe(2 ca restul sunt sub birou), monitor(benq), castiile(o galena nu merge-le-am scapat pe jos), Catherine de Medicis de Honore de Balzac (un cacat de carte), 6 cd-uri imprastiate(cateva goale), portofelul(in care locuiesc fluturi),North for men (oriflame after shaving moisture), 3 cutii de ampicilina -sandoz (maseaua ...), un telefon vechi (al unchiului meu care a plecat), 1 cana de cafea (jumatate plina- cu lapte, clar), o perie de par (habar nu am ce cauta aici), in jur de 20 de foi a4, castile de la iphone, 1 chitanta (de la medicamente), stickul de memorie (pe care mi l-a ros catelul, cheia de la masina (cu tot cu telecomanda), 2 pixuri (negre), un proiect la siteme de prelucrare (sper sa imi dea nota mare), jumate de punga de vata (Compact...roza) , parfumul Black Suede de la Avon(luat de mama-miroase rau de tot), un cablu de date scurt de la un Nokia, un arc de pix indoit (imi place sa ma joc cu ele), 3-4 capse indoite (am incercat sa capsez prea multe foi), o cutie de scobitori (fara capac), 4 monezi de 50 de bani, 2 monezi de 10 bani (strang de benzina), 3 scobitori rupte (cu ocazia asta le-am aruncat), un pliculet cu fericire ( si tu acum ...), un clipboard cu cursuri(numai tampenii), un pix-creion (0.5 mm cu hd mic), o rigla urata pe care scrie-Problemloser fur individuelles Wohnen (nu stiu sa traduc, dar imi dau seama unde bate) si 3 linguri murdare lasate de Ioana dupa ce a mancat iaurtel Cremosso (de piersici).

Oana spunea...

:))) eu nu m-apuc sa-ti zic ce e la mine in living, de cand mi-am deschis "atelieru de creatie" :)))))
Esti concurentul cu numarul 12!

FuDy spunea...

http://www.fudy.go.ro/b.JPG MA JUR !

Oana spunea...

:)))))))))))))))
si eu =))))

http://img268.imageshack.us/img268/1115/17052010936.jpg

did spunea...

ce poze frumoase! nici nu mai fac curat azi, ca inca nu-s la stadiul ala, hihi. pe luni asa cred ca ajung :>

Oana spunea...

:))))) eu le-am strans... ma rog, 3 sferturi ca restu nu am cum.
Maine filmez tragerea la sorti!
:D

FuDy spunea...

Eu doar le-am mutat locul :D ... sunt toate acolo...ba mai mult am adaugat o juma' de punga de pufuleti Veverita Pofticioasa :D

Trimiteți un comentariu