Andădăsi!

Eram copchilă şi vedeam Ariel în engleză. Pricepeam 60% din tot ce vorbeau ei acolo (caseta aia n-o prinsese încă Irina Nistor s-o dubleze), dar când începea cântecelu ăsta, puteai să mă baţi că nu făceam legătura cu Sea şi Under :)))))) Ţin minte că era vară, prietena mea venise din Israel pentru prima dată de când plecase din ţară şi ne jucam de-a Ariel... mă rog, ea Ariel şi eu prinţu că mereu aveam rol cu testosteron în piesele noastre de copchii... şi ieşeam în faţa blocului, ea cu o păturică roşie pe cap pe post de păr, eu cu un cearceaf de plajă la gât pe post de capă şi cântam amândouă din susu' străzii, de ieşeau toţi vecinii să vadă ce-am păţit: ANDĂĂĂĂDĂĂĂĂSIIIIIIIIII, ANDĂĂĂĂDĂĂĂĂĂĂSIIIIIIIIIIIIII!!!


set la comandă (25 lei)



set - 20 lei - (mai urmează în acest gen)




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu